Rəqəmsal marketinq


 

Rəqəmsal marketinq, təhsil müəssisələrinin özündə və xarici bazarda daha çox tanınmağını, həmçinin müştərilərin cəlb edilməsinin daha effektiv və sərfəli yolla həyata keçirilməsini təmin edən bir prosesdir. Bu proses, universitetlər və təhsil müəssisələri üçün çox vacibdir çünki digər sektorlarda olduğu kimi, təhsil sahəsində də rəqəmsallaşma prosesi həyata keçirilir və buna uyğun tədbirlər görmək vacibdir.

Rəqəmsal marketinq, universitetin auditoriyasının daha dəqiq şəkildə hədəflənməsinə kömək edir və auditoriya üzərində daha effektiv nəzarət edilməsinə imkan verir. Bu sayədə universitet, tələbələr və abituriyentlər üçün daha yaxşı xidmətlər təqdim edə bilər və onların maraqlarına uyğun xidmətlər göstərə bilər.

Rəqəmsal marketinq, sosial şəbəkə platformalarında effektiv trendlər üzərində formalaşdırılması və brendləşmə işlərinin həyata keçirilməsi yolu ilə universitetin mövcud imicinin daha da yüksəldilməsinə kömək edir. Bu sayədə universitet daha geniş auditoriyaya çatmağa və özünü daha effektiv şəkildə tanıtmağa imkan verir.

Rəqəmsal marketinq, universitetin xarici bazarda daha çox tanınmasına kömək edir və yerli və xarici potensial müştərilərin cəlb edilmə prossesini sürətləndirir. Bu sayədə universitet, xarici tələbələrin cəlb edilməsinə daha çox fokuslanaraq, özünü daha geniş auditoriyaya çatdırmağa imkan verir.

Əsas məqsəd universitetin rəqəmsal marketinq stratejisi, daha effektiv və sərfəli yolla müştərilərin cəlb edilməsi və universitetin imicinin daha da yüksəldilməsidir.























11 Ayna Sultanova, Baku
(+994 12) 539 10 45|[email protected]